Warto się chwalić swoją marką
Kontekst naszego jubileuszowego 15. Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek wydaje się oczywisty – pandemia. Covid-19 przeorał światową gospodarkę, mocno namieszał w polskiej, wydawałoby się więc, że może wprowadzić zasadnicze zmiany w wycenach marek. Przecież ponoć już nic nie jest takie samo, jak zaledwie niecałe dwa lata temu.
Pierwsze miejsca
Ranking na tle pandemicznego tsunami może się wydawać zaskakująco konserwatywny. Jest podstawą do ciekawych analiz, ale covidowej rewolucji brak.
Branża spożywcza
Odchodzenie od jedzenia mięsa albo przynajmniej ograniczanie jego udziału w codziennej diecie deklaruje coraz więcej Polaków. Producenci reagują.
Handel i usługi
20 czołowych marek wartych jest ponad 16 mld zł. Za niemal połowę tej kwoty odpowiada lider, który nadal się umacnia
LOTTO
Lotto Sport Italia S.p.A.
Ranking marek według wartości
Wycena marki nie może opierać się tylko na jednej metodzie. Stosując dwie lub trzy metody wyceny, można uznać, że taki szacunek jest dokładniejszy
Instytucje finansowe
PZU - największa grupa ubezpieczeniowa w naszym kraju wyraźnie wyprzedziła czołowe banki.