LPP SA GK
Forma własności: 450
ul. Łąkowa 39 44 80-769 Gdańsk
Regon: 190852164 NIP: 5831014898 PKD: 47.71
Mail: media@lppsa.com Web: https://www.lppsa.com
ReservedReserved to marka podążająca w swoich kolekcjach za najnowszymi trendami, łącząc klasyczne wzory z oryginalnymi i Reserved to marka podążająca w swoich kolekcjach za najnowszymi trendami, łącząc klasyczne wzory z oryginalnymi i najświeższymi modowymi propozycjami. Czerpie inspiracje z wielokulturowości wielkich metropolii Europy i Ameryki, ale także z wielkomiejskiej codzienności Tokio czy Seulu. Oferuje różnorodne kolekcje odzwierciedlające najnowsze trendy, minimalizm oraz premium o doskonałej jakości. Marka sukcesywnie zwiększa w swoich kolekcjach udział przyjaznych środowisku modeli z linii Eco Aware.
CROPPCropp wpisuje się w modę streetwear, ułatwiając klientom kreację własnego stylu dzięki kolekcjom damskim i męskiCropp wpisuje się w modę streetwear, ułatwiając klientom kreację własnego stylu dzięki kolekcjom damskim i męskim, uzupełnionym o szeroką gamę akcesoriów i butów. Pomaga wyrażać emocje i przekraczać granice. Inspiracje czerpią ze współczesnej kultury i muzyki, twórczo łącząc je w projektach z najnowszymi trendami. Podczas projektowania również współpracują z artystami sztuk wizualnych, ilustratorami i graficiarzami z całego świata. Od lat wspiera wydarzenia kulturalne związane ze sztuką uliczną.
HouseHouse stawia na styl casual, proponując odważne zestawienia i wyraziste dodatki. Klientami marki są młodzi wiekiem iHouse stawia na styl casual, proponując odważne zestawienia i wyraziste dodatki. Klientami marki są młodzi wiekiem i duchem ludzie, którzy mają do siebie dystans, cenią luz i pełnymi garściami czerpią z życia. House nawiązuje w kolekcjach do sztuki, popkultury i trendów w mediach społecznościowych, inspiracje czerpie ze stylu wielkomiejskiej ulicy. Marka House dba też o jakość eko i zakłada w swojej strategii odpowiedzialność społeczną aby tworzyć bardziej zrównoważoną przyszłość w modzie.
MohitoMarka Mohito zawsze na pierwszym miejscu stawia kobiecość, niezależnie od okazji (czy jest nią wyjście na imprezę,Marka Mohito zawsze na pierwszym miejscu stawia kobiecość, niezależnie od okazji (czy jest nią wyjście na imprezę, czy znak dzisiejszych czasów – praca z domu). Projektanci i projektantki marki uważnie śledzą światowe trendy, zachowując równowagę pomiędzy modowymi inspiracjami, a wygodą i funkcjonalnością, szczególnie oczekiwaną w obecnych czasach. Marka oferuje ubrania w przystępnej cenie, których tworzenie opiera się na etycznych zasadach i w których każda klientka może poczuć się naturalnie i pięknie.
SinsayMarka odpowiada na potrzeby nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Oferta modowa obejmujeMarka odpowiada na potrzeby nastolatek, ale również młodych kobiet, rodziców oraz ich dzieci. Oferta modowa obejmuje linie Lady, Teen, Man, Kids, akcesoria ACC oraz nowości dla domu (Home) i urody (Beauty). Aktualnie najważniejszym trendem jest trend from home to the street. Wiedząc że domy klientek i klientów marki obecnie stały się centrum ich świata, ubrania i akcesoria Sinsay w najkorzystniejszej na rynku cenie projektowane są w taki sposób, aby zapewnić maksymalny komfort i swobodę.